Liikennekoulu Mikko, Jukolankatu (Mustikkasoppatehas)

Liikennekoulu Mikko toimii Joensuussa. Sähköpostiosoite on info@liikennekoulumikko.com ja puhelinnumero 010 396 2621. Toimisto on avoinna ma–pe 12–18.

• Nettisivut: liikennekoulumikko.com
  • Osoite: Jukolankatu 19, 80100 Joensuu

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Liikennekoulu Mikko, Jukolankatu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Tälle annetut mielipiteet

Petri Timonen Viitasaari keskisuomi:

Varmasti hyvät ja pätevät opettajat. Itse tosin kävin
autokoulun lehmossa 1991 jossa Mikko Grön aloitti
toimintansa. Siellä oli hyvät pätevät opettajat ja niin
varmasti kaikissa muissakin paikoissa jossa liikennekoulu mikko toimii. Mikolle vain terkkuja jos
satutte joskus kesän jälkeen näkemään sitä. En
asu enään P-K:ssa vaan olen nyt asunut 20v. tässä
Viitasaarella Tiainen kertoi 1991 tämä opettaja
silloin liikennekoulu mikossa että kesälomilla
liikunut näillä main tuttuja tapaamassa joskus.
90-luvun jälkeen olen käytänyt ajokorttia vain
henk-todistuksena mutta että käytössä on
Nyt ei muuta kuin kesää Pohjois-Karjalaan

T: pt
  • Kirjoitettu: 28. päivä heinäkuuta 2013
  • Kestolinkki: #

Kommentoitaessa julkaisua Liikennekoulu Mikko, Jukolankatu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.