Kouvolan Ajo-Opisto, Kouvola (Kouvolan Ajo-Opisto Oy)

Kouvolan Ajo-Opiston toimipiste Kouvolassa on avoinna ma–to klo 10–17 ja perjantaisin klo 10–16. Puhelinnumero on 05 360 3501 ja sähköpostiosoite kouvolanajo-opisto@kymp.net.

• Nettisivut: kouvolanajo-opisto.fi
  • Osoite: Salpausselänkatu 30, 45100 Kouvola

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Kouvolan Ajo-Opisto, Kouvola -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

huang ying:

hei, estin kouvolassa 31.7 autokoulusta klo 9 tai klo 9:15 alkavan ajotunti+ajokoe- pakettia. ( koe on varattu klo 9.45 ajovarmalta, kouvola) . Jos teillä on sellainen, soita: 0458780227. kiitos

• Kirjoitettu: 09. päivä heinäkuuta 2020

Kommentoitaessa julkaisua Kouvolan Ajo-Opisto, Kouvola sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.