Keravan Liikennekoulu Oy (Keravan Liikennekoulu Oy)

Keravan Liikennekoulun toimisto on avoinna maanantaista torstaihin klo 10–17.30 ja perjantaisin 10–16. Toimiston puhelinnumerot ovat 09 273 58 150 sekä 050 3814389 ja sähköpostiosoite keravalk@keravanliikennekoulu.fi. Toimisto sijaitsee toisessa kerroksessa.

• Nettisivut: keravanliikennekoulu.fi
  • Osoite: Kauppakaari 13, 04200 Kerava

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Keravan Liikennekoulu Oy -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3833 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 28. tammikuu 2012 (4465 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/keravan-liikennekoulu

Ekalla Läpi:

Pieni ja ketterä autokoulu. Pätevä ja ystävällinen henkilökunta, uudet autot ja erinomainen sijainti. Edukas hinnoittelu.

• Kirjoitettu: 08. päivä marraskuuta 2019

Kommentoitaessa julkaisua Keravan Liikennekoulu Oy sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.