Kalajoen Autokoulu

Kalajoen Autokoulun puhelinnumerot ovat 08 463 031 ja 0400 684 595 sekä sähköpostiosoite mauri.kippola@kalajoenautokoulu.fi. Autokoulu sijaitsee Esson vieressä.

• Nettisivut: kalajoenautokoulu.fi
  • Osoite: Kokkolantie 2, 85100 Kalajoki
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Toiminut Kalajoella jo 80-vuotta

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Kalajoen Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3834 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 26. tammikuu 2012 (4467 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/kalajoen-autokoulu

Kommentoitaessa julkaisua Kalajoen Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.