Kaarinan Autokoulu (Kaarinan Autokoulu Oy)

Kaarinan Autokoulu Oy:n puhelinnumerot ovat 02 243 7773 ja 040 740 1827 sekä sähköpostiosoite hemmo.sankari@kaarinanautokoulu.fi. Autokoulu sijaitsee aivan Kaarinan keskustassa, Kaarinan virastotalossa. Toimisto päivystää maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin 16–17 sekä tiistaisin 15–17.

• Nettisivut: kaarinanautokoulu.fi
  • Osoite: Oskarinaukio 3, 20780 Kaarina

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Kaarinan Autokoulu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. marraskuu 2023 (150 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 26. tammikuu 2012 (4467 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/kaarinan-autokoulu

Tälle annetut mielipiteet

lars-Åke Olin:

Koska puhelinnumerinne ei ole voimassa, lähestyn näin! Oma lääkärini on määrännyt minut ajokokeeseen terveysperusteisen ajokyvyn arviointiin.Lääkäri ei muutenhyväksy ajokorttini uusimista. Paljonko maksaa tällainen tutkinto?
Traficom sanoi puhelimessa että maksaa 99€!
Jos reputan, pitääkö kuitenkin maksaa? Olen80 vuotta
Kysyy Lars-Åke Olin

• Kirjoitettu: 21. päivä marraskuuta 2023
  • Kestolinkki: #

Kommentoitaessa julkaisua Kaarinan Autokoulu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.