Hannun Liikennekoulu, Ristiina (Hannun Liikennekoulu Team)

Puhelinnumerot ovat (015) 214 475 ja 0500 755 880 sekä sähköpostiosoite hlk@hannunliikennekoulu.fi. Ristiinan toimipiste löytyy Brahenkadulta.

• Nettisivut: hannunliikennekoulu.fi
  • Osoite: Brahentie 16, 52300 Ristiina

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Hannun Liikennekoulu, Ristiina -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Hannun Liikennekoulu, Ristiina sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.