Driving Team Ii (Driving Team Oy)

Teoriatunnit pidetään Iin lukiolla, jonne sisäänkäynti on Kangastien puolelta. On syytä huomioida, että Driving Team Iin toimistopalvelut ovat Tuirassa.

Puhelinnumero on 010 524 5440 (ma–pe klo 8–16) ja sähköpostiosoite ii@drivingteam.com.

• Nettisivut: drivingteam.com/ii
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Esim. B, AM120, AM121, opetuslupa, riskienhallinta, A1, A2, A.
  • Päivitettiin viimeksi: 25. tammikuu 2019 (1911 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 25. tammikuu 2019 (1911 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/driving-team-ii

Kommentoitaessa julkaisua Driving Team Ii sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.