Harjavallan Liikenneopisto (Autokoulu Porin Liikenneopisto Ky)

Driving Academy Porin Liikenneopisto toimii usealla eri paikkakunnalla. Harjavallan toimisto, eli tutummin Harjavallan Liikenneopisto, on avoinna maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin kello 10–17. Puhelinnumero on 02 674 0776 ja sähköpostiosoite harjavalta@opisto.fi.

Suljettu 26.7.2013 saakka. Liikenneopiston toimiston uudet aukioloajat 29.7.2013 lähtien ovat: maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin avoinna kello 10–17.

• Nettisivut: opisto.fi/drivingschool/
  • Osoite: Harjavallankatu 7, 29200 Harjavalta

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Harjavallan Liikenneopisto -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Auni Kuronen:

Maksupostit ovat etupainotteisia, teoria ja ajot pahasti jäljessä.
Opettajia liian vähän; sairauslomalla ei tuuraajaaja teoriatunnit siirtyvät ja ajoja siirretään, kun joku toinen tulee väliin.
Ajokorttin saanti pitkittyy.

• Kirjoitettu: 12. päivä syyskuuta 2012

Petri:

Eikö maksuja saa järjesteltyä niin, että ne voi maksaa erissä sitä mukaa kuin ajot ja muu opetus etenevät? Monissa paikoissa on tuollainen mahdollisuus.

• Kirjoitettu: 12. päivä syyskuuta 2012

Marjut:

Useampi tuhat euroa ollaan syydetty tänne (3. autonajokortti menossa ja kevarikortit jne. päälle) ja 60,- ratamaksua ei voi nuoren vanhempi maksaa tilisiirtona työpaikalta, vaan pitää olla paikan päällä käteistä mukana… Toivottavasti saadaan kilpailua paikkakunnalle, että tulevat 2 korttia olisivat hieman kilpailukykyisimmillä hinnoilla ja ehdoilla.

• Kirjoitettu: 11. päivä joulukuuta 2012

Kommentoitaessa julkaisua Harjavallan Liikenneopisto sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.