Drivers Loviisa (Lovisa Drivers’ Loviisa)

Drivers Loviisa sijaitsee Loviisassa osoitteessa Porvoonkatu 10 (Borgågatan 10).

Puhelinnumero on 0500 887 380 (Johan) ja sähköpostiosoite johan@driverslovisa.fi.

Körskolan fungerar på svenska och på finska.

Kalustoon kuuluvat autot ovat Mercedes A-class.

• Nettisivut: driversloviisa.fi
  • Osoite: Porvoonkatu 10, 07900 Loviisa
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Henkilöautokortti, M-kortti, moottoripyöräkortit ja BE-kortti (perävaunu)

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Drivers Loviisa -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 2. joulukuu 2019 (1579 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 14. helmikuu 2012 (4427 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/drivers-loviisa

johan hurmerinta:

Osoite on Porvoonkatu 10..
Autot ovat Mercedes A-class.

• Kirjoitettu: 02. päivä joulukuuta 2019

Kommentoitaessa julkaisua Drivers Loviisa sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.