Autokoulu Strada, Malmi (Autokoulu Strada Oy)

Autokoulu Stradan toimisto Malmilla on avoinna maanantaisin ja keskiviikkoisin kello 10–17 sekä perjantaisin 10–12.30. Puhelinpalvelu on käytettävissä kuitenkin myös tiistaisin ja torstaisin kello 10–17. Puhelinnumero on 010 320 5892 sekä sähköpostiosoite malmi@strada.fi.

• Nettisivut: strada.fi/?page_id=136
  • Osoite: Kirkonkyläntie 2, 00700 Helsinki

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Strada, Malmi -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 8. heinäkuu 2015 (3186 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 21. tammikuu 2012 (4451 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-strada-malmi

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Strada, Malmi sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.