Autokoulu Startti (Autokoulu Startti Oy)

Autokoulu Startin puhelinnumero on 040 821 1505 ja sähköpostiosoite info@autokoulustartti.fi. Toimisto on avoinna ma–to kello 9–17 sekä perjantaisin 9–14. Suljettu viikonloppuisin.

• Nettisivut: autokoulustartti.fi
  • Osoite: Keskusaukio 1, 45700 Kuusankoski
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Autokoulussa järjestetään henkilöauto-, mopo ja moottoripyöräkursseja sekä syventävän vaiheen kursseja

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Startti -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 10. tammikuu 2014 (3732 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 21. tammikuu 2012 (4451 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-startti

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Startti sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.