Autokoulu Start, Kontula

Vuonna 2010 perustettu Autokoulu Startin toimipiste sijaitsee nykyisin niin sanotussa tornitalossa. (Aikaisemmin se oli ostarilla.) Sisäänkäynti tapahtuu Kontulankaaren puolelta. Huomioi, ettei Kontulassa ole toistaiseksi toimistopäivystystä.

Toimiston puhelinnumero on 045 313 9390 (puhelinpäivystys ma-to kello 10-17 ja perjantaisin 10-16.). Sähköpostiosoite on info@autokoulustart.fi.

Kontulan lisäksi Autokoulu Startin toimipiste on Itiksessä, ja Herttoniemessä.

• Nettisivut: autokoulustart.fi
  • Osoite: Keinulaudantie 2, 00940 Helsinki
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Tässä autokoulussa järjestetään AM-, A-, B- ja C-kursseja ja A-luokan korotuskursseja

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Start, Kontula -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 29. joulukuu 2021 (847 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 21. tammikuu 2012 (4477 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-start-kontula

Olli Tolonen:

Osoitettu kontulan autokoulu startille < Kun lahetatte selvityksen siita mihin se 325 euroa on mennyt ja se tyydyttaa minua se selvitys niin luovun tasta kuluttajariita/asiasta. Selvitys kirjallisena osoitteeseen Turkhaudantie 3 a 60 hki 70 00700. Ohessa tilinumero 15 euron palautusta varten > 44050010014630 olli tolonen

• Kirjoitettu: 05. päivä maaliskuuta 2013

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Start, Kontula sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.