Autokoulu Ruutulippu

Autokoulu Ruutulipun puhelinnumero on 045 265 3280 ja sähköpostiosoite kauhajoki@autokouluruutulippu.fi.

Toimisto on avoinna ma–to kello 12–16.30. Suljettu perjantaisin ja viikonloppuisin.

Ruutulipun tarjoamat kurssit ja koulutukset

EAS (Ensimmäistä Ajokorttia Suorittavan teoriakoulutus), mopo- ja mopoautokurssit (AM), moottoripyöräkurssit (A1, A2, A), sekä henkilöautokurssit (B), pimeänajo simulaattorilla, riskikoulutus, kuorma-autokurssit (C1, C), yhdistelmät (C1E, CE), ammattipätevyys, opetuslupakoulutus, sekä ajokieltokoulutus.

• Nettisivut: autokouluruutulippu.fi
  • Osoite: Topeeka 38, 61800 Kauhajoki
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Esim. B, AM, A1, A2, A, C1, C, C1E, CE.

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Ruutulippu -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Ruutulippu sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.