Autokoulu R. Snellman (Autokoulu R Snellman Ky)

Autokoulu R. Snellmannin puhelinnumero on 05 228 8500 ja fax-numero 05 221 9024 sekä sähköpostiosoite autokoulu@rsnellman.com.

• Nettisivut: rsnellman.com
  • Osoite: Ututie 9, 48350 Kotka
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Ajoharjoittelua esim. Helsingissä, Porvoossa jne.

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu R. Snellman -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3811 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 21. tammikuu 2012 (4451 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-r-snellman

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu R. Snellman sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.