Autokoulu Pirkka (Esorex Oy)

Autokoulu Pirkka toimii Tampereella — se on tarjonnut autokoulupalveluita 85 vuoden ajan. Toimisto on avoinna ma–to klo 10–17 sekä perjantaisin 10–16. Puhelinnumerot ovat 03 212 6222 ja 050 411 5100 sekä faksinumero 03 212 6122. Sähköpostiosoite on autokoulu@autokoulupirkka.fi.

• Nettisivut: autokoulupirkka.fi
  • Osoite: Pyynikintori 1, 33230 Tampere
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Oppilaiden hylkäämisprosentit kokeissa ovat pienet.

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Pirkka -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 5. marraskuu 2013 (3824 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 20. tammikuu 2012 (4479 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-pirkka

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Pirkka sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.