Autokoulu Keskitalo, Jääkärintie (Autokoulu Keskitalo Oy)

Ilmoittautuminen kurssille puhelimitse numerosta 040 570 6610. Autokoulu Keskitalo sijaitsee Honkatiellä ja Jääkärintiellä. Jääkärintien toimipiste sijaitsee samassa talossa, jossa Osuuspankkikin on.

• Nettisivut: autokoulukeskitalo.fi
  • Osoite: Jääkärintie 50, 62420 Kauhava

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Keskitalo, Jääkärintie -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Keskitalo, Jääkärintie sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.