Autokoulu Ilves, Tampere

Autokoulu Ilves toimii Tampereella, Koskikeskuksen lähellä osoitteessa Tuomiokirkonkatu 25. Puhelinnumero on (03) 222 6810 ja sähköpostiosoite ilves@autokouluilves.com. Toimisto on avoinna ma–to klo 10&dnash;17 ja perjantaisin klo 10–15.

• Nettisivut: autokouluilves.com
  • Osoite: Tuomiokirkonkatu 25, 33100 Tampere

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Ilves, Tampere -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 21. lokakuu 2013 (3811 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 20. tammikuu 2012 (4452 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-ilves-tampere

Svetlana:

En suosittele tätä autokoulua. Asiakaspalvelutaso on alhainen. Kävin perjantaina paikan päällä kysymässä toisesta vaiheesta. Sihteeri Piia jostain syystä ei osaanut kertoa mitään hinnoista, otti puhelinnumeroni ja lupasi soittaa maanantaina. Ei soittanut. Soitin itse tiistai-iltapäivällä ja törmäsin aika törkeään vastaukseen. Todella epäystävällisellä äänellä mulle oli sanottu,että “tietkö, mulla on kiirettä, mulla on niin paljon työtä, miten minä olisin kerennyt?”..menin sanattomaks, ja sitten kun kysyin, että okei, saisinko minä nyt jotain infoa, vastaukseksi tuli taas epäystävällinen “mulla on täällä niin paljon kaikkea,minulla ei ole aikaa” Sitten se korkeatasoinen asiakaspalvelija ilmoitti, että soittaa takaisin myöhemmin. Siihen sanoin, että siihen ei ole enää tarvetta, kiitos palvelusta löydän toisen autokoulun. 10 minuutin päästä se sama sihteeri soitti takaisin, ei mitään pahoitteluja vaan se rupesi väittämään vastaan. “Miksi olisin soittanut sulle, kun en tiennyt vielä hintoja?” yes,hyvä kysymys! Ehkä sen takia, että olet luvannut soittaa? Ärsytti tällainen käytäntö! Raivostuin ja sanoin, että se ei ole mun vika, että hänellä on paljon tekemistä, ette jum…lauta voi tarjota sellaista palvelua!!!” Itse olen asiakaspalvelutyössä, eikä koskaan tulisi mieleen syyttää asiakasta siitä, että mulla on kiire. Olen todella pettynyt enkä suosittele autokoulua kenellekään törkeän asiakaspalvelun takia.

• Kirjoitettu: 29. päivä tammikuuta 2013

svedu:

Kyseinen firma mutta vain ylöjärven puolella. Aloitin mopoauto kortin suorituksen 2023 alku kesästä. Sain suoritettua teoriatunnit, mutta kun yritimme varailla ajotunteja niin ei mitään kuulunut mistään ja sitten syksyllä olin etsimässä sitä hintaa mitä maksoimme tästä koko lystistä saimmekin yllättyä siitä että autokoulu on mennyt konkurssiin eikä rahoja varmaankaan ole tulossa takaisin, noin 850€ tyhjästä. Koita tässä nyt sitten etsiä uusi autokoulu ja maksaa uudelleen kaikki.

• Kirjoitettu: 06. päivä joulukuuta 2023

Pete:

Oho! Laita sinne vaikka sähköpostia tms. niin että tietävät jonkun kaipaavan rahojaan. Saattaa olla, että konkurssipesästä voi irrota 850 euroa.

• Kirjoitettu: 06. päivä joulukuuta 2023

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Ilves, Tampere sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.