Autokoulu Aarre, Vuosaari (Autokoulu Aarre Oy)

Autokoulu Aarteen toimipiste Vuosaaressa löytyy Kauppakeskus Columbuksesta. Puhelinnumero on 041 511 5655 ja vuosaari@autokouluaarre.fi. Toimisto on avoinna ma–to kello 10–16.30 ja perjantaisin 10–13. Viikonloppuisin suljettu. Pimeän ajo on mahdollista suorittaa simulaattorilla.

• Nettisivut: autokouluaarre.fi/toimipisteet/vuosaari/
  • Osoite: Vuotie 45, 00980 Helsinki
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Toimipiste Tikkurilassa ja Vuosaaressa

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Autokoulu Aarre, Vuosaari -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

• Päivitettiin viimeksi: 22. lokakuu 2014 (3445 päivää sitten)
  • Sivu luotiin: 19. tammikuu 2012 (4452 päivää sitten)
  • Tämän sivun osoite: https://autokoulut.info/autokoulu-aarre-vuosaari

Kommentoitaessa julkaisua Autokoulu Aarre, Vuosaari sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.