Antin Autokoulu Oy, Tampere

Antin Autokoulu löytyy myös Tampereelta. Koulutustilat sijaitsevat Technopolis Hermiassa, Yrityspolissa. Sähköpostiosoite on info@antinautokoulu.fi. Tämä toimipiste on tarkoitettu raskaalle ja ammattiliikenteelle.

• Nettisivut: antinautokoulu.fi
  • Osoite: Hermiankatu 8 D, 33720 Tampere
  • Huomioitavaa / kurssitarjonta: Antin Autokoulu on valtakunnallinen kaikkien ajokorttiluokkien tavaratalo

Autokoulut.info-hakemisto ei vastaa karttakuvan oikeellisuudesta. Mikäli tämän Antin Autokoulu Oy, Tampere -esittelysivun sijainti kartalla vaikuttaa väärältä, siitä kannattaa vihjata palvelun ylläpidolle palautelomakkeen avulla tai kirjoittamalla kommentin alapuolelle.

Kommentoitaessa julkaisua Antin Autokoulu Oy, Tampere sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Myös sähköpostiosoite on pakollinen, mutta sitä ei näytetä julkisesti.